6 Eylül 2017 Çarşamba


Penis Büyütmek Hayal Değil....

Merhaba arkadaşlar; ne amaçla bu yazıyı okuduğunuz malum, bende sizler gibi yıllarca forum forum, site site dolaştım durdum, yazılanlar anlatılanlar belkide büyük bir çoğu yalan dolandan ibaretti ama olsun bıkmadan defalarca okudum , okuduklarım üzerinde uzunca düşündüm kafamda muhakeme ettim ve bu yazılanlar üzerine neler koyabilirim diye bir çaba sarfettim. Bu blog benim ilk bloğum bu yazı ise ilk ve son yazım olacaktır okuyunca da göreceksiniz ki bu bloğu yazmada herhangi bir menfaatim yok. Gezdiğim sitelerde ne kadar muzdarib insanlar olduğunu farkettim hatta benden daha kötü durumda olanları görünce bazen vazgeçmek bile istedim. Ama neticede bir erkek olarak daha büyük bir penise sahip olmak hep aklımı meşgul etti. Artık daha fazla beklemenin bir yararı olmayacağını düşünerek çalışmalara başladım. Öncelikle sizlere fiziksel özelliklerimden bahsedeyim; boyum 1,74 cm kilom 69-70 arası kasık bölgemde çok fazla yağlanma yok bunu vurgulamamın sebebini ilerde anlayacaksınız. Penis boyum ise inik 3 cm sertleşmiş hali 12 cm capı ise 11 cm idi. Aslında bu büyüklük bana yetiyordu eşimi de memnun edebiliyordum ama dedim ya daha büyüğünü isteme dürtüsü.

Şimdiden söyleyeyim düzenli olarak 6 ay boyunca yılmadan çalıştım inanın bu süreç çok zorlu bir süreçti en kötüsü de başarısızlık korkusu idi çünkü işin ucunda boşa giden zaman ve para vardı. Ayrıca çekilen acıda cabası, acı diyince korkmayın sakın, ister istemez biraz acı duyacaksınız neticede kolay bir iş değil bu. Neyse konuya gelelim.

Arkadaşlar ben ilk iş olarak spora (vücut geliştirme) başladım çünkü bu çalışma zamanın da çeşitli vitamin ve gıda takviyeleri aldım bunları verimli bir şekilde kullanabilmem için sporun şart olduğunu düşündüm. Nitekimde öyle oldu. Zaten fiziksel olarak zayıf biriydim spor sayesinde kontrollü kilo aldım aldığım kilolar kas şeklinde oldu buda bana ayrı bir özgüven verdi.
İkinci olarak penis traksiyon cihazı kullandım bu cihazı her sabah işe giderken penisime takıp öğle molasına kadar (ki buda yaklaşık olarak 5 saatlik bir süre ediyor) penisimde tuttum itiraf etmeliyim en sıkıntılı kısım bu idi ama belli bir müddet sonra alışınca fazla etkilemedi,  birde aletin dar pantolonlar da biraz belli olması da problem olabiliyordu.

Ayrıca akşamları penis germe ve sağma egzersizleri uyguladım en sıkıcısı da bu idi. Birçok sitede bu bilgilere ulaşabilirsiniz zaten hepsini yapmak pem mümkün değil gibi ama aşağıda benim tatbik ettiğim germe ve sağma metodlarını belirttim, bana en kolay ve zahmetsiz ve anlaşılır gelenleri bunlardı. Aşağıda yazdığım teknikleri kopyala yapıştır suretiyle aktardım tekrardan yazmaya gerek duymadım bilginiz olsun. Demeyin sonra başka yerden alıp kendi yazısına kopyalamış diye. Zaten yazının tamamını okuduğunuz da yazdıklarımı toplu bir şekilde hiçbir yerde okumadığınızı göreceksiniz.

Germe metodları

1. Sağ elinizle penisinizi kavrayınız ve ritmik bir şekilde
vücudunuzdan ileri çekiniz(itiniz). Bunu 15'er saniyeden yaklaşık 10 defa yapınız.
2. Aynı git gelleri 10 kez sağa doğru, 10 kez sola doğru vede 10 kez aşağı doğru yavaşça tekrarlayınız.
3. Penisinizin başını erekte oluncaya kadar baş parmağınızla okşayın. Baş parmağanız ve işaret parmağınızla penisi kavrayın, küçük çemberler yaparken kökünden başına doğru yavaş yavaş 10 kez ittiriniz. Amaç penisimizin başına daha fazla kan pompalamak. Ama yine sınırı zorlamadan.
4. Penisinizi çekebildiğiniz kadar ileri çektikten sonra küçük daireler çizerek önce sağdan sola doğru, sonrada soldan sağa doğru 10'ar kez hareket ettiriniz. 
5. Penisinizi şimdi salın ve küçük, basit, yumuşak, esnek hareketlerle sallayın. Bu kanın tekrardan pompalanmasını ve rahatlamasını sağlayacaktır.


Sağma egzersizleri;
Bu çalışma haftanın 5 günü uygulanır. Bu çalışma sonucunda örneğin 15 cmlik bir penis 2 cm ile 7,6 cm arasında uzama gösterebilir. Bu tamamen sizin bünyenize bağlı bir durumdur. İlk bir ayda çok fazla bir fark görmesenizde ikinci aydan itibaren gelişim olağan üstü olacaktır.

1. Penisinizi yarı erekte bir haldeyken, penisinizin en alt kısmını sol elinizin baş ve işaret
parmaklarıyla sıkıca kavrayın, sarın.
2. Şimdi kökten başa doğru yavaşça ama sıkarak aşağı ve ileri doğru çekiniz. Penisinizin baş kısmına kanın gidişini ve başın büyümesine dikkat ediniz.  Penisinizin başına kan toplanıp, şişip kızarınca o şekilde durun ve 10 saniye kadar o şekilde kalın. Bu penisinizin başındaki kanla dolan odacıkların daha fazla baskıya maruz kalıp daha çabuk, ve daha fazla genişlemesini sağlamaktadır.

3.Aynı hareketi sağ elinizle yapınız. Unutmayın, penisinizi kökünden ucuna kadar yavaşça ritmik olarak çekin.
Bu çalışmaları şu şekilde yapın:
- İlk hafta için günlük yarı güçte 200 ila 300 çekiş (10 dakika)
- İkinci hafta için tam güçte 300 ile 500 çekiş (15 dakika)
- Sonraki haftalarda yapabileceğiniz kadar en kuvvetli şekilde 300 ile 500 çekiş (20 dakika)

Bu çalışmalar sırasında tam ereksiyon hali oluşursa yapabileceğiniz iki şey var. Biri tekrar yumuşamasını beklemek, ikincisi de çalışma sırasında
daha sıkı kavramak.(sakın yumuşatmak için boşalmaya çalışmayınız hem çalışma isteğiniz gider hem de kendinizi kontrol etme başarınız gider)  Kan dolaşımını teşfik etmek amacıyla bu çalışmalardan sonra penisinizi 25-30 defa yukarı aşağı sallayınız. Bunu haftanın 5 günü
tekrarlayınız. Ereksiyon hali oluşmasına izin vermeyiniz. Bu aynı zamanda başlı başına kendinizi kontrol etme yöntemidir.

Evet yukarıda belittiğim teknikleri hiç aksatmadım bu metodun en büyük etkisi ise erken boşalma sorunuma katkısı olması idi daha önceleri erken boşalma sorunun o kadar kötüydü ki daha sevişirken, nadiren de olsa birleşme anının ilk 5 saniyesin de boşalma yaşamamdı. Bunun sonucunu da yazımın sonun da belirteceğim.

Devam edelim bu egzersizleri uyguladıktan hemen sonra ise sıcağı sıcağına penis pompası kullanmamın çok büyük yararı oldu. Sabah gerdiğim akşam ise geridirip sağdığım penis dokuma kan pompaladım. Diğer türlü kuru kuruya penis pompası kullanmamın bir faydası olmayacağını düşündüm. Pompayı kullanırken ise 10 dakika boyunca pompaladım ve bekledim vakum etkisini kaybetmeye başladıkça hafif hafif vakumlamayı devam ettirdim. Hiçbir zaman zorlamadım pompanın içinde hava kalmayınca o şekli de bekledim, pompa gevşeyince yavaş yavaş tekrar pompaladım.

Evet arkadaşlar buraya kadar olan kısım işin mekanik kısmıydı tekrar belirteyim bunları yaparken sakın ola kendinizi zorlamayın, zorlayıpta eldekinden de olmak istemezsiniz değil mi?

Şimdi merak etmişsinizdir. Hiç krem hap kullanmadınmı diye, evet kullandım krem kullandım ama belirteyim öyle piyasada satılan herkesin kolayca ulaşabileceği 80- 100 liralık kremlerden kullanmadım. Bizzat doktorların mirkro penis tedavisin de kullandığı andacrim isimli kremi kullandım malumunuz bu krem hormon kremi onun için çok dikatli olmak ve aşırıya kaçmamak gerekiyor. Bu kremin fiyatı biraz pahalı ve tedarik etmek te oldukça zor ama bir şekilde temin edip kullandım fiyatı ise 250 TL civarı ama olsun sonun da daha büyük bir penise sahip olmak vardı işin ucun da. Kullanımına gelince gece yatmadan önce penis egzersizlerini yapıp pompayı da kullandıktan sonra, beyaz muayene eldiveni giyerek nohut büyüklüğün de bir parçayı penisime masaj yaparak sürdüm.

Ayrıca daha öncede bahsetmiştim vitamin ve gıda takviyeleri kullandım diye bunlara gelince;

Kilo almama etkisi olsun diye protein tozu
Ayrıca yağ yakımını arttırmak amacıyla l-arginin( bunu kullanmaktaki amacım kasık ve karın bölgemdeki az miktarda olan yağı eritmekti onun için bana bir kutu l-arginin yetti.)
Çalışmalar sırasın da hasar gören hücre dokularının daha hızlı onarılması amacıyla amino asitler kullandım. Malumunuz vücut geliştirme sporunda da yorgun ve kaslardaki kılcal yırtıkların daha hızlı onarılması için bu ürünler kullanılmaktadır.
Vücut direncini arttırmak amacıyla tribulus tetretis kullanım
Hamile bayanların kullandığı vitamin hapı olan elevit vitaminini kullandım.

Ayrıca penise daha fazla kan gitmesi için kan yapıcı ilaçları da kullandım. (belirteyim bu benim kendi görüşüm, ben de bir yan etki yapmadı ama sizi bilemiyeceğim onun için dikkatli olmanız da fayda var)
Son olarak erken boşalma problemim olduğundan bahsetmiştim. Yukarıda ki egzersizler bana kendimi kontrol etme noktasın da katkı sağlamıştı ama ben bunulada yetinmeyip pc kaslarımı da çalıştırdım bunun için kegel egzersizlerin düzenli olarak her fırsatta uyguladım (internette kegel egzersizlerini bulabilirsiniz.) ayrıca kaslara elektirik sinyalı verek kasları çalıştıran aletlerden tedarik ederek bunuda gün de 10 dakika kadar pelvis kaslarının olduğu bölümde kullandım. Sonuç olarak saniyeler süren erken boşalma problemim 15 dakikaya kadar ulaştı. Beni en çok mutlu eden de bu oldu açıkçası çünkü daha önceleri penisimin ilk sertliği ile hiç birliktelik yaşayamamıştım. Eğer penisim büyümemiş olsaydı bile bu bana yeterdi, ama ben ikisine de sahip oldum.

Netice de bunca sürenin ve yazdıklarımın sonucu  eminim sizde merak ediyorsunuzdur.

Evet sonuç koca bir 6 ayın sonun da tamıtamına ereksiyon halinde 6 cm kalıcı uzama ve kalınlıkta ise 3 santim kalınlaşma. İnik halde ise 3 cm kalıcı uzama. Evet arkadaşlar kim nederse desin bu bir ütopya değil olabilecek şeyler. Yeterki fazla abartmayalım. Şimdi siz benden öncesi ve sonrasına ait resimde isteyeceksiniz, arkadaşlar inanıp inanmamak tamamen size kalmış bir şeydir, merak etmeyin ekleyeceğim de zaten.. Ama ilk başta da dediğim gibi benim hiçbir menfaatim yok. Sizleri yazı için de link paylaşarak herhangi bir ürün alımına da yönlendirmedim herhangi bir ürünün reklamını da yapmadım. Ben kendimin çok çektiği bir sıkıntıdan fazlası ile kurtuldum sizlerin de kurtulmasını istedim. Zaten daha başka bir yazı da yazmayacağımı belittim. Eğer sormak istediğiniz soru olursa bildiğim de bir şeyse seve seve yardımcı olmak isterim netice de çok çabaladım çok okudum. Bu çalışmaları sizler de deneyip sonuçlarınızı yorum kısmın da paylaşırsanız hem benim yazdıklarımın doğruluğu kanıtlanır hem de sizlerin tavsiye edebileceği başka bir yöntemler varsa onlardan da yararlanılmasını sağlayabilirsiniz.


Hepinize sağlıklı mutlu günler dilerim… 

5 yorum:

  1. penisinizi büyütün. www.kucukpenisler.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba gerçekten güzel bir paylaşın yapmissin bu teknikler ile gelişim gerçekten mumkum ben hic bir takviye ilac kullanmadan bir kac ay bu tekniklere benzer seyler uyguladim ve iyi sonuclar aldim .bu tkniklere takviyeler ile devam etmek istiyorum bu bahsettiyin kremi nereden temin edebilirim özelden iletişim kurarsan sevinirim fevzi_ya16@windowslive.com umarim iletisim kurarsin selamlar

    YanıtlaSil
  3. kardeşim gmeil atarmısın bilgi alabılırmıym

    YanıtlaSil
  4. muco5593@gmail.com yardımcı olurmusunz krem için

    YanıtlaSil